A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miasta Nefeni
Zarejestruj




 Drukuj

Postępowanie administracyjne w sprawie ustalania numeru porządkowego

Kogo dotyczy

Oywatel

Czas realizacji

Do 7 dni

Wymagane dokumenty

  1. Ustalanie numeru porządkowego -
    • wniosek o ustalenie numeru porządkowego- załącznik nr 1
  2. Wydawanie zaświadczeń o numerze porządkowym
    • wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym -załącznik nr 2
    • dowód wpłaty należnej opłaty skarbowej

Opłaty

  1. Ustalanie numeru porządkowego – brak opłaty
  2. Wydawanie zaświadczeń o numerze porządkowym – 17 zł opłata skarbowa płatna na konto Urzędu Miejskiego Nr 68154011732001400010100004.

Tryb odwoławczy

Nie dotyczy

Podstawa prawna

Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17.05.1989 r. Rozdział 8a w sprawie porządkowej numeracji nieruchomości ( Dz. U. 2020.2052 ze zm.), Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 09.01.2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012 r. poz.125), Kodeks postepowania administracyjnego z dnia 14.06.1960 r.(Dz. U. 2021.735 ze zm.)

Dodatkowe informacje

Sprawy związane z w/wym. procedurą prowadzi Wydział Geodezji, Referacie Geodezji i Gospodarki Gruntami
Kontakt tel. 062 58 22 205 lub 062 58 22 204
© 2025 Urząd Miasta Nefeni
aplikacja: 1.10.004.022, baza: 1.8.6.4
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce